En commemoració del 20 aniversari d’El Clot de Galvany com a paratge natural municipal, hem organitzat una activitat especial per a grups i associacions: una visita guiada a la EDAR d’Arenals del Sol i al Clot de Galvany. Durant esta experiència, podràs aprendre com la gestió i el tractament de l’aigua juguen un paper fonamental en la conservació d’este entorn natural únic.
Què aprendràs durant l’activitat?
- Biofactoría i economia circular de l’aigua:Descobrix què és una biofactoría i com es revaloritzen l’aigua i els fangs per a convertir-los en recursos útils.
- Origen de l’aigua del Clot:Coneix el cicle que seguix l’aigua des de la depuradora fins a les tolles del Clot, essencials per a la biodiversitat del paratge.
- Gestió ambiental i biodiversitat:Explora les mesures de protecció ambiental que permeten la supervivència d’este espai baix alta pressió antròpica.
- Sostenibilitat energètica:Aprén com la instal·lació utilitza energia solar per a autoconsum, demostrant un fort compromís amb la sostenibilitat i l’eficiència energètica.
Una experiència educativa i sostenible
L’activitat també inclou una visita al paratge d’El Clot de Galvany, on coneixeràs de primera mà les labors de conservació i protecció de la biodiversitat que es realitzen diàriament.
Com participar?
Si formes part d’un grup o associació interessat a participar, no dubtes a sol·licitar una visita especial i reservar la teua plaça per a esta enriquidora experiència, ja que, en esta ocasió, l’activitat es realitza sota petició.
Reserva la teua visita i viu l’experiència del cicle de l’aigua en un entorn natural únic.